storing Eurofiber verbindingen
Update
Beste relatie,
De storing is opgelost en wordt bij deze afgemeld.
Heb je vragen m.b.t. deze storing, neem dan contact op met Team Customer Care.
Ticket: support@x2com.nl
Telefonisch: +31 88 889 2222
Beste relatie,
De oorzaak van de storing is bekend, de laatste testen om deze storing op te lossen lopen nu.
Volgende update max. 60 min.
Team Customer Care
Beste relatie,
De oorzaak van de storing is bekend en er wordt momenteel achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing. De storing is het gevolg van een stroomstoring in de regio Amsterdam.
Het is nog niet mogelijk om een exacte oplostijd aan te geven.
Volgende update max 60 min.
Team Customer Care
Beste relatie,
Op dit moment ervaren wij een storing op onze dienst X2connect via Eurofiber. De issues die men door deze storing ervaart zijn geen internet.
Wij hebben dit in onderzoek. Een volgende update zal worden gedaan over 30 minuten.
Onze excuses voor het ongemak.
Team Customer Care
← Terug
Status & Onderhoudsmeldingen