storing Eurofiber verbindingen

Groot incident X2com Nederland X2connect Eurofiber
17-11-2025 09:21 CET · 2 uren, 21 minuten, 46 seconden

Update

Opgelost

Beste relatie,

De storing is opgelost en wordt bij deze afgemeld.

Heb je vragen m.b.t. deze storing, neem dan contact op met Team Customer Care.
Ticket: support@x2com.nl
Telefonisch: +31 88 889 2222

november 17, 2025 · 11:41 CET
Toezicht

Beste relatie,

De oorzaak van de storing is bekend, de laatste testen om deze storing op te lossen lopen nu.

Volgende update max. 60 min.

Team Customer Care

november 17, 2025 · 10:51 CET
Wordt onderzocht

Beste relatie,

De oorzaak van de storing is bekend en er wordt momenteel achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing. De storing is het gevolg van een stroomstoring in de regio Amsterdam.

Het is nog niet mogelijk om een exacte oplostijd aan te geven.

Volgende update max 60 min.

Team Customer Care

november 17, 2025 · 09:45 CET
Probleem

Beste relatie,

Op dit moment ervaren wij een storing op onze dienst X2connect via Eurofiber. De issues die men door deze storing ervaart zijn geen internet.

Wij hebben dit in onderzoek. Een volgende update zal worden gedaan over 30 minuten.

Onze excuses voor het ongemak.

Team Customer Care

november 17, 2025 · 09:21 CET

← Terug