Sommige nummers X2mobile direct niet bereikbaar

Klein incident X2com Nederland X2mobile direct KPN netwerk
10-10-2025 16:32 CEST · 23 uren, 43 minuten, 23 seconden

Update

Opgelost

We willen jullie graag informeren dat de storing met betrekking tot dit incident vandaag officieel is afgemeld door KPN.
 
De bereikbaarheid van de betrokken nummers is hersteld

oktober 11, 2025 · 16:14 CEST
Updaten

KPN heeft tot op heden geen updates gedeeld en de status is dus ongewijzigd tot op heden.
Zodra we wel een update hebben zullen we die delen.

oktober 11, 2025 · 15:31 CEST
Probleem

Er zijn issues met de bereikbaarheid van mobiele telefoonnummers KPN rechtstreeks, waardoor deze inkomend niet bereikbaar zijn. Ze kunnen echter wel uitbellen.
KPN heeft inmiddels de oorzaak vastgesteld, maar er is nog geen oplossing beschikbaar en ook geen indicatie wanneer het probleem verholpen zal zijn.
Ervaar je deze issues, stuur dan een mailtje naar support@x2com.nl met de betreffende telefoonnummers en vermeld KPN rechtstreeks in het onderwerp, wij kunnen deze nummers dan doorgeven aan onze leverancier.
Je kunt er vrijwel zeker van zijn dat het om dit incident gaat als het nummer actief is en bij het bellen de melding klinkt: “Het nummer dat u probeert te bereiken is niet correct, controleer het nummer en kies opnieuw.”

oktober 10, 2025 · 16:32 CEST

← Terug